Dnia 21 maja 2018r. uczniowie klasy I SSP...

Dnia 14.05 obie grupy klas...

Tą jakże słoneczną...

Inspektorialne Święto Liturgicznej Służby...

Maturzyści zaczęli zdawać....

Uroczystości Święta...

Koniec kwietnia to w szkołach...

Nadszedł czas egzaminów...

Aktualności

23 Maj 2018

Dnia 21 maja 2018r. uczniowie klasy I SSP udali się na wycieczkę do zwierzyńca „Eurostruś” w miejscowości Borzychy. Dzień był pełen wrażeń. Na początek czekało na nich zwiedzanie zwierzyńca z przewodnikiem, potem zajęcia rękodzielnicze: wykonanie miotełek z piór, ozdabianie jaj elementami natury

14 Maj 2018

Dnia 14.05 obie grupy klas 3 z zajęć ,,Udźwiękowienia filmów” i ,,Muzyki w reklamie” odbyły wycieczkę do Warszawy. Jej celem były warsztaty charakteryzacji prowadzone przez doświadczoną, pracującą w zawodzie już 20 lat charakteryzatorkę i perukarkę. Po chwilowym wprowadzeniu w

Tą jakże słoneczną niedzielą 13 maja 2018 roku nasza sekcja rowerowa wznowiła swoją aktywność bo zimowym zastoju. Wszyscy z niecierpliwością oczekiwali na ten dzień, kiedy znów wsiądziemy na swoje rumaki, by udać się na przejażdżkę wszelkich urokliwych miejscach z okolic

13 Maj 2018

Inspektorialne Święto Liturgicznej Służby Ołtarza w Ostródzie odbyło się w dniach 4-6 maja 2018r. Jak co roku organizacji święta podjął się Ośrodek Młodzieżowo -Powołaniowy Emaus z Czerwińska nad Wisłą.Patronat honorowy nad świętem objął ks. Inspektor Andrzej Wujek i pan Czesław Najmowicz-

12 Maj 2018
Nasz obóz na Słowacji rozpoczął się 6 maja. Podróż była wyczerpująca, ale wiedzieliśmy, że warto poświęcić te dwanaście godzin, by przeżyć niesamowitą przygodę.
Kiedy
4 Maj 2018

Maturzyści zaczęli zdawać. Trzymamy kciuki!

3 Maj 2018

Uroczystości Święta Narodowego 3 MAJA w naszym mieście powiatowym Sokołów Podlaski rozpoczeliśmy Mszą św. o godz .12.30 w konkatedrze, na którą przybyły lokalne władze państwowe, duchowne, samorządowe, poczty sztandarowe oraz obywatele i wierni .

Po

28 Kwiecień 2018

Koniec kwietnia to w szkołach ponadgimnazjalnych zwykle czas pożegnań – absolwenci liceum kończą rok szkolny, by za tydzień przystąpić do egzaminu maturalnego.

27 kwietnia, o godzinie 11, uroczystą Mszą Świętą rozpoczęło się pożegnanie maturzystów także w naszej szkole. Mszy przewodniczył

18 Kwiecień 2018

Postanowiliśmy poznać ciekawe miejsca i instytucje, by urozmaicić sobie czas w szkolnych ławkach. Uczestniczyliśmy w lekcji "Muzealne przeboje" w Muzeum Narodowym, a także mieliśmy okazję przyjrzeć się pracy charakteryzatora w WFDiF. Nie omijamy też teatrów- ostatnie wyjazdy to sztuka w Och-