W poniedziałek 8 kwietnia...

REKOLEKCJE WIELKOPOSTNE

Za...

W dniach 15 - 17 marca w Zespole Szkół...

02 marca uczniowie Salezjańskiego Liceum...

ZAPRASZAMY NA DNI OTWARTYCH DRZWI W NASZEJ...

21.02.2024r. na hali sportowej Zespołu Szkół...

"Klub melomana" w Operze

Obrazek użytkownika Krzysztof Naworol
Krzysztof Naworol

W dniu 13 października, o godzinie 15:00, w dniu  Święta Edukacji Narodowej grupa uczniów z zajęć artystycznych "Klub melomana" udała się na wycieczkę do Białegostoku. Pierwszym punktem wycieczki było odwiedzenie galerii Atrium Biała, gdzie posililiśmy się przed dalszą częścią podróży. Następnie udaliśmy się do Opery i Filharmonii Podlaskiej na operę  pt. "Czarodziejski flet". Sztuka dzieliła się na dwa akty, między którymi była przerwa na zwiedzenie budynku Filharmonii, która jest bardzo duża i nowoczesna, a jej wygląd zewnętrzny i wewnętrzny budził w nas podziw. Po drugiej części spektaklu wszyscy zgromadziliśmy się na holu, gdzie po podzieleniu się swoimi wrażeniami udaliśmy się do autobusu. Większość z nas po raz pierwszy spotkała się z tego typu sztuką, toteż nie zachwyciła nas ona szczególnie, ze względu na to, że akurat w tej operze utwory były śpiewane w języku niemieckim, lecz pomimo tego  uważamy, że cały wyjazd był udany. Po godzinie 22:00 wyjechaliśmy z Białegostoku. Podróż minęła nam szybko i przed północą wróciliśmy do Sokołowa.