Nadszedł czas egzaminów...

„Upiór w operze” Andrew...

10 kwietnia o godzinie 12....

W stulecie niepodległości Polski.

Na naszym boisku piłkarskim w poniedziałek /09...

Marlena Woźniak, uczennica...

5 kwietnia 2018r. na hali sportowo -...

Projekty Gimnazjalne 2018

Paulina Marciszewska

Już po raz kolejny i ostatni w tym roku uczniowie klas drugich  Salezjańskiego Gimnazjum przygotowywali projekty edukacyjne. Dnia 8 marca mieliśmy okazję obejrzeć następujące  prezentacje:

  • „Gdzie w Sokołowie są Korodusy? Cechy gwary Sokołowa Podlaskiego i okolic” – projekt uczniów klasy II B
  • „Czy złota proporcja zbliża ludzi do czegoś tajemniczego – ciąg Fibonacciego” - projekt uczniów klasy II C
  • „The Walt Disney Company and Disneyland” - projekt uczniów klasy II A
  • „Promieniotwórczość – ratunek czy zagrożenie dla człowieka?” - projekt uczniów klasy II D

Na kolejnym spotkaniu poświęconym prezentacji projektów gimnazjalnych  tj. 14 marca zaprezentowane zostały kolejne tematy:

  • „Wpływ języka angielskiego na język polski” - projekt uczniów klasy II D
  • „The differencesbetween British and Americann English”Różnica pomiędzy akcentem  brytyjskim a amerykańskim języka angielskiego.- projekt uczniów klasy II B
  • „Ciekawe zjawiska optyczne w przyrodzie” - projekt uczniów klasy II B
  • „Jak brak ruchu wpływa na organizm?” - projekt uczniów klasy II D
  • „Reakcje zachodzące podczas przyrządzania żywności”- projekt uczniów klasy II D

III edycja odbyła się dnia 16 marca i obejrzeliśmy pięć równie ciekawych projektów:

  • „Wielcy Niemcy - nobliści” - projekt uczniów klasy II B
  • „Spacerkiem po Sokołowie – miejsca szczególne w naszym mieście” - projekt uczniów klasy II B
  • „Tatry – góry orogenezy alpejskiej” - projekt uczniów klasy II D
  • „Bariery oraz udogodnień, jakie mają niepełnosprawni w naszym mieście” - projekt uczniów klasy II A
  • „Właściwości błon biologicznych” - projekt uczniów klasy II A 

IV edycja miała miejsce 22 marca podczas której mogliśmy dowiedzieć się wielu ciekawych informacji przedstawionych przez naszych rówieśników. Wiedza nam przekazana na pewno zaowcuje w przyszłości, dzięki kolejnym 6 projektom. Mogliśmy się sprawdzić w quizach, które były przygotowane przez naszych rówieśników. 

  • „Własna aktywność w dziedzinie kultury" - projekt uczniów klasy II C
  • „Gdzie można spędzać aktywnie czas?" - projekt uczniów klasy IIB
  • „Co warto zobaczyć w największym kraju związkowym Niemiec - Bayernie." - projekt uczniów klasy II A
  • „ Zlodowacenia czwartorzędowe w Polsce.: - projekt uczniów klasy II D
  • „Współczesna interpretacja dramatu Szekspira." - projekt uczniów klasy II A
  • „Ikony niemieckiego przemysłu samochodowego" - projekt uczniów klasy II C

Ostatnia edycja odbyła się 27 marca. Było to nasze ostanie spotkanie przedstawiając projekty. Każdy był niezwyle interesujący, a quizy pozwoliły nam sprawdzić co zapamiętaliśmy. Podczas wtorkowych projektów zaprezentowało się następne 5 grup.

  • „Trudnymi drogami polskiej niepodległości" - projekt uczniów klasy II A
  • „Detergenty a rozwój roślin lądowych i wodnych" - projekt czniów klasy II C
  • „Rola polityczna i gospodarcza Niemiec w Unii Europejskiej" - projekt uczniów klasy II C
  • „Prroblematyka uczuć w tekstach literackich rónych epok i autorów" - projekt uczniów klasy IID
  • „Bezpieczeństwo w sieci-co nam grozi, od czego zależy?" - projekt uczniów klasy II C

Podziękowania należą się prowadzącym, czyli: Wiktorii Onisk, Mateuszowi Sieńczewskiemu, Pawłowi Dróżdżowi, Bartoszowi Danielskiemu oraz Magdalenie Moczulskiej. W niezawodnym jury znalazła się Pani Ewa Arych oraz Pani Anna Floryszczyk, kótrym z trudem przychodziło ocenianie pracy. 

Dziękujemy, widzimy się za rok! 

Polecamy