W dniach 15 - 17 marca w Zespole Szkół...

02 marca uczniowie Salezjańskiego Liceum...

ZAPRASZAMY NA DNI OTWARTYCH DRZWI W NASZEJ...

21.02.2024r. na hali sportowej Zespołu Szkół...

We wtorek 13 lutego gościliśmy w naszej szkole...

Studniówka

Playlista filmowa:

...

UROCZYSTOŚĆ ŚWIĘTEGO JANA BOSCO...

Wycieczka do Wilna klasy 3a i 2d

Obrazek użytkownika Krzysztof Naworol
Krzysztof Naworol
Wycieczka do Wilna klasy 3a i 2d trwała od 7 do 9 czerwca. Wyjechaliśmy bardzo wcześnie, ale nie zmieniło to pozytywnej atmosfery w autobusie. Wszyscy bardzo podekscytowani wyruszyliśmy w pierwszą wspólną podróż za granicę. Pierwszym celem wycieczki był zamek Wielkich Książąt Litewskich w Trokach. Mogliśmy tam poznać realia życia królów i mieszkańców zamków. Około godziny 18 przybyliśmy do hotelu. Wieczór spędziliśmy w swoim towarzystwie. Drugi dzień poświęciliśmy na zwiedzanie Wilna. Udało się nam odwiedzić około 13 kościołów. Zobaczyliśmy także słynną Ostro Bramę. Zmęczeni wróciliśmy do hotelu. Po obiadokolacji zaczęły się przygotowania do zielonej nocy, którą uważam za bardzo udaną  . Ostatniego dnia pojechaliśmy do aquaparku i parku linowego w Drusiennikach, oba miejsca zagwarantowały nam niezapomniane wrażenia. To był ostatni punkt wycieczki. Niestety dla naszej klasy był to ostatni wyjazd szkolny w takim gronie, ale uważam, że odpowiednio wykorzystaliśmy te 3 dni i będziemy je wspominać do końca życia.