W dniach 15 - 17 marca w Zespole Szkół...

02 marca uczniowie Salezjańskiego Liceum...

ZAPRASZAMY NA DNI OTWARTYCH DRZWI W NASZEJ...

21.02.2024r. na hali sportowej Zespołu Szkół...

We wtorek 13 lutego gościliśmy w naszej szkole...

Studniówka

Playlista filmowa:

...

UROCZYSTOŚĆ ŚWIĘTEGO JANA BOSCO...

Bałtów - wycieczka klas Ia, Ib i II SSP

Obrazek użytkownika Krzysztof Naworol
Krzysztof Naworol

Dnia 17 czerwca odbyła się wycieczka do Bałtowa – krainy dinozaurów. Uczestniczyli w niej uczniowie kl. Ia, Ib i IIa SSP. Niezwykłą przygodę rozpoczęliśmy od przejścia tunelem wśród czterech pór roku.  Kolejnym punktem naszego pobytu było magiczne miejsce zwane Sabatówką, czyli wioska bardzo sympatycznych czarownic.
Ogromny entuzjazm wśród dzieci wzbudziło zwiedzanie Bałtowskiego Zwierzyńca. Najpierw dzieci odbyły przejażdżkę schoolbusem pomiędzy zwierzętami egzotycznymi: lamami, wielbłądami, strusiami, dzikami, końmi i innymi. W dolnej części zwierzyńca zobaczyliśmy ciekawe gatunki ptaków i ssaków.
Największe wrażenie zrobiło Prehistoryczne Oceanarium.  Dzięki nowoczesnej technologii dowiedzieliśmy się, jak wyglądało podwodne życie miliony lat temu.  Równie fascynująca była wizyta w kinie emocji 5D.
Zwiedziliśmy także Park Miniatur zabytków polskich -  zamki, pałace, kościoły wybudowane w Polsce wiele lat temu.
Na zakończenie wizyty w Bałtowie przeżyliśmy niezwykłą przygodę wędrując ścieżkami Jura Parku. Widzieliśmy modele dinozaurów i innych prehistorycznych stworzeń, oczywiście wszystkie naturalnej wielkości. O minionym świecie bardzo ciekawie opowiadała pani przewodnik. Na zakończenie wizyty w Bałtowie w sklepikach z pamiątkami dzieci zakupiły pamiątki.
Z wycieczki do Krainy Dinozaurów wszyscy wrócili zadowoleni i pełni wrażeń Była to nie tylko niezapomniana przygoda, ale też doskonała lekcja prehistorii.