W dniach 15 - 17 marca w Zespole Szkół...

02 marca uczniowie Salezjańskiego Liceum...

ZAPRASZAMY NA DNI OTWARTYCH DRZWI W NASZEJ...

21.02.2024r. na hali sportowej Zespołu Szkół...

We wtorek 13 lutego gościliśmy w naszej szkole...

Studniówka

Playlista filmowa:

...

UROCZYSTOŚĆ ŚWIĘTEGO JANA BOSCO...

Wycieczka klas 2 i 3 A SG do Wieliczki i w Tatry

Obrazek użytkownika ks. Mariusz Rygała sdb
ks. Mariusz Rygała sdb

Dnia 31 maja 2016 roku klasy 3A SG oraz 2A SG wyruszyły na szkolną wycieczkę w Tatry. Pierwszym punktem naszej podróży była zabytkowa kopalnia soli w Wieliczce. Około godziny 19 dotarliśmy do naszego  pensjonatu w Białce Tatrzańskiej, który bardzo nam się podoba. Następnego dnia czekała nas trochę cięższa podróż. Po śniadaniu pieszo wyruszyliśmy nad Morskie Oko. Po około trzech godzinach dotarliśmy do punktu docelowego. Było warto, bo widok był niesamowity! Trzeciego dnia po śniadaniu wybraliśmy się na spacer Przełomem Białki. Około godziny 13 udaliśmy się na termy w Białce Tatrzańskiej, gdzie aktywnie spędziliśmy 3 godziny. Wzięliśmy udział w zajęciach wodnego aerobiku, podczas ktorego świetnie się bawiliśmy. Wieczorem odbył się grill, na ktorym panowała świetna atmosfera. Ostatni dzień wycieczki  spędziliśmy zwiedzając Zakopane. Zobaczyliśmy skocznie narciarską i góralską chatę. Odwiedziliśmy Kaplicę Najświętszego Serca Jezusa na Jaszczurówce oraz muzeum. Przeszliśmy spacerem po Krupówkach. Bardzo męcząca okazała się podróż powrotna, która na szczęście minęła szybko.