„Przy końcu życia będziemy...

 7 września, klasy II SLO...

W dniach 27.08-28.08.2019 r...

Wakacje mają same zalety i...

Dnia 29.08.2019r klasa 1 D czteroletniego...

Dnia 17 czerwca odbyła się...

Rekrutacja

Zespół Szkół Salezjańskich (Szkoła Podstawowa, Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcące) prowadzony jest przez Zgromadzenie Salezjańskie. Wychodząc naprzeciw życzeniom rodziców, staramy się realizować kształcenie i wychowanie w duchu chrześcijańskich zasad. Dla uczniów uzyskujących najlepsze wyniki w nauce przewidujemy stypendia naukowe.

Poniżej zamieszczamy wszystkie dokumenty niezbędne do rekrutacji do Salezjańskiej Szkoły Podstawowej (SP) oraz Salezjańskiego Liceum Ogólnokształcącego (SLO). Prosimy rodziców i kandydatów o dokładne zapoznanie się z poszczególnymi dokumentami.

Charakterystyka szkoły

Salezjańskie Liceum Ogólnokształcące (SLO), Salezjańskie Gimnazjum (SG) i Salezjańska Szkoła Podstawowa (SP) są katolickimi szkołami publicznymi (nie pobieramy czesnego za naukę), prowadzonymi przez Zgromadzenie Salezjańskie. Zapewniamy wysoki poziom nauczania, realizując podstawę programową kształcenia ogólnego ze zwiększoną liczbą godzin przedmiotów obowiązkowych oraz zajęć nadobowiązkowych.

Oferujemy zajęcia:

  • Obowiązujące: rozszerzenia dowolnie wybranych przedmiotów, języki obce (angielski, niemiecki, łacina – w SLO);
  • Nadobowiązkowe: koła zainteresowań przedmiotowe i pozaprzedmiotowe.
  • Obowiązuje strój szkolny oraz obuwie zmienne na jasnej podeszwie.
  • Pobieramy opłatę rekrutacyjną w wysokości 100 zł w liceum*. Opłata na Radę Rodziców wynosi 100 zł na rok szkolny. Opłata miesięczna za zajęcia dodatkowe dla uczniów SLO wynosi 100 zł, dla uczniów SG i SP – 80 zł.
  • Fundujemy stypendia za naukę dla Złotej Dziesiątki najlepszych uczniów z każdej szkoły (regulamin).
  • Dajemy chłopcom możliwość zamieszkania na Stancji przy szkole. Internaty dla dziewcząt prowadzą Siostry Salezjanki (ul. Kosowska) i Siostry Służki Niepokalanej (ul. Kościuszki).

*Regulamin opłaty rekrutacyjnej

Opłatę rekrutacyjną należy wpłacić składając podanie do szkoły. Opłata jest zwracana, gdy szkoła nie przyjmie ucznia w postępowaniu rekrutacyjnym. Opłata nie jest zwracana, gdy uczeń zrezygnuje z nauki w szkole na własną prośbę.

Poniżej przedstawiamy ważne informacje dla rodziców kandydatów, wraz z harmonogramem rekrutacji:

Polecamy